خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

زلزله 4.9 ریشتری در برخی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد/ وحشت مردم از پس لرزه‌ها

کد خبر : ۶۰۵۸۷۷

وقوع زمین لرزه 4.9 دهم ریشتری شب گذشته موجب ترک برداشتن دیوار برخی منازل در شهر‌های دهدشت، چرام، سوق و لیکک شد.

به گزارش ایلنا، در پی زلزله 4.9 دهم ریشتری که ساعت 23 و 2 دقیقه دیشب در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد، فرمانداران شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام از تماس های تعدادی از شهروندان مبنی بر ترک خوردن دیوار و سقف برخی از منازل در این شهرستان ها خبر دادند.

کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: بر اساس اعلام دهیاران شهرستان لنده، زلزله دیشب هیچگونه خسارت مالی و جانی در این شهرستان در پی نداشته است.

بنا به گزارش های ارسالی برخی از مردم در شهرهای چرام و دهدشت از ترس پس لرزه ها و احتمال ریزش ساختمان‌ها به خیابان ها آمدند و برخی از مردم شب را در هوای آزاد به سر بردند.

زمین لرزه ای به بزرگی 2 و 9 دهم در مقیاس ریشتر در ساعت 23و37 دقیقه دیشب شهرهای دهدشت، چرام، لنده،سوق و لنده را تکان داد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشور همچنین زلزله دیگری به بزرگی ۳ و ۱ دهم ریشتر ۲۴ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را لرزاند.

مرکز این زلزله در فاصله 10 کیلومتری دهدشت، 26 کیلومتری چرام و 26 کیلومتری لنده در استان کهگیلویه وبویر احمد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم های ارزیاب جهت اطلاع دقیق از اوضاع منطقه به محل حادثه اعزام شده اند و نیروهای امدادی این استان در آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز