خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برخی اجساد سانحه هواپیمایی یاسوج شناسایی شدند/ فعلا نمی‌توانیم اسامی را اعلام کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۶۶

مدیرکل پزشکی‌قانونی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت جستجوی بقایا و پیکرهای اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج اظهار داشت: براساس‌آزمایش‌ها و بقایای مسافران، صاحبان برخی از این اجساد شناسایی شدند اما فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را اعلام کنیم.

کامروز امینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: برخی از پیکرها و بقایا که به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال یافتند ظرف چند روزه اخیر بررسی و هویت آنها شناسایی اما اکنون به دلیل اینکه پیکرهای در اختیار گذاشته پزشکی قانونی این استان کامل نشده نمی‌توانیم اسامی صاحبان آنها را اعلام کنیم.

وی افزود: 8 نفر از صاحبان اجساد که بیش از 60 درصد از پیکرهای آنان به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده بود به خانواده‌های آنان تحویل داده شد و اکنون بررسی‌ها برای شناسایی سایر اجساد به طور شبانه‌روزی در حال انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توانیم اجسادی را که پیکرهای آنان کمتر از 50 درصد است را به خانواده‌های آنان تحویل دهیم، خاطرنشان کرد: باید منتظر بمانیم تا پیکرهای بیشتری از این اجساد تحویل پزشکی قانونی استان شود.

امینی گفت: اسامی سایر اجساد شناسایی شده از سانحه هوایی یاسوج توسط دستگاه قضایی و در زمانی که مسئولان این دستگاه صلاح بدانند اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: سایر پیکرها در زمان کوتاهی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال یابد تا آنان نیز تحویل خانواده‌هایشان شوند.

وی تعداد بقایا و پیکرهای انتقال داده شده به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 150 پیکر و بقایا عنوان کرد.

وی یادآور شد: این اداره کل آمادگی کامل برای شناسایی و تحویل اجساد تکمیل شده را دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بیست و نهم بهمن ماه امسال هواپیمای آسمان با پرواز 3704 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که 65 مسافر و خدمه آن بعد از حدود 60 ساعت از سقوط آن در ارتفاعات دنا پیدا شدند. از آن زمان تاکنون کار شناسایی و انتقال اجساد مسافران این سانحه هوایی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز