خبرگزاری کار ایران

با حضور نجفی انجام شد؛

افتتاح چند طرح و پروژه روستایی در ساوجبلاغ 

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۳۷

بهره برداری از چندین طرح و پروژه روستایی در سفر استاندار البرز به شهرستان ساوجبلاغ، انجام شد.

به گزارش ایلنا، امروز در سفر یک روزه محمدعلی نجفی به شهرستان ساوجبلاغ، ضمن حضور و گلباران گلزار شهدای گمنام روستای روز عنبر در شهرستان ساوجبلاغ از توابع شهر کوهسار، تعدادی از طرح ها و پروژه های روستایی به بهره برداری رسید.

به دنبال سفر استاندار البرز، یک باب کتابخانه در روستای کردان افتتاح شد.

همچنین پروژه یک کیلومتری بلوار روستای بانو صحرا که به صورت مشارکتی با شهرداری کوهسار اجرایی شده، به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرح که با مشارکت دهیاری بانو صحرا و شهرداری کوهسار ساخته شده، 850 میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار البرز به صورت سرزده از یک کارخانه تولید کارتن تخم مرغ نیز بازدید بعمل آورد.

پروژه بهسازی معابر روستای دوزعنبر، بهره برداری پروژه گازرسانی به روستاهای کلین رود – سیستان و افشاریه از طرح هایی است که امروز با حضور نجفی افتتاح شد.

وی در ادامه، پروژه مجتمع آبرسانی به 9 روستای اسپیداران کلین رود – ولیان – دورعنبر – آجین دوجین – خورین – هرجاب و ازنق که با اعتبار یک میلیارد تومان، آماده شده است را مورد بهره برداری قرار داد.

نجفی امروز واحد مسکونی مقاوم سازی روستای دوزعنبر را نیز افتتاح کرد و در ادامه طی مراسمی نمادین، سند مسکن روستایی را به پدرشهیدان کرمیار و سه تن از مردم اهدا نمود.

با اجرای این طرح 14 هزار و 700 سند روستایی در شهرستان ساوجبلاغ و در قالب قانون الحاق به مردم تعلق خواهد گرفت.

استاندار همچنین در روستای دوزعنبر ساوجبلاغ از توابع شهر کوهسار که از نقاط هدف طرح گردشگری است، طرح بهسازی که از سال 92 در این منطقه شروع شده و 650 میلیون تومان برای آن هزینه شده را به بهره برداری رساند.

اجرای طرح بهسازی در این منطقه که به امامزاده ها و بقعه متبرکه ختم می شود، با هدف مهاجرت معکوس و‌ بازگشت مردم به روستاها انجام شده است.

روشن شدن مشعل گاز روستای گلین رود با اعتبار 2.5 میلیارد تومان و دو روستای سیبستان و افشاریه در ساوجبلاغ نیز از جمله برنامه هایی بود که توسط استاندار البرز، انجام شد.

همچنین افتتاح دوهزار و چهارصدو چهل و پنجمین طرح بهسازی مسکن روستایی با ارائه تسهیلات بانکی 4 درصد و تخصیص 40 میلیون ریال بلاعوض، صورت گرفت.

در ادامه سفر، استاندار و مدیران استان با مردم روستای ولیان دیدار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز