خبرگزاری کار ایران

مهدی حاجی قاسمی:

شهردار همدلی و انصاف به خرج دهد/بعضی وظایف شهرداری در کمیسیون شورا اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۹۴

رئیس کمیسیون عمران شورای‌شهر کرج در ارتباط با اظهار نظر شهردار مبنی بر عدم خروجی مفید شورا، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی حاجی قاسمی امروز در چهل و ششمین جلسه شورا بعد از پاسخ شهردار، اظهار داشت: امروز با توجه به مهلت قانونی در ارتباط با قانع شدن یا نشدن اظهارنظر خواهیم کرد.

وی افزود: افتتاح چندین باره پروژه و یا عزل و نصب های اخیر شهرداری برای مردم ایجاد سوال کرده است.

حاجی قاسمی تصریح کرد: علی‌رغم انجام کارهای کارشناسی بسیار در کمیسیون‌های تخصصی شورا اما برخی طرح ها بدون اطلاع کمیسیون‌های مربوط، اجرا شده و باعث پرسش شهروندان شده است.

وی با ابراز تاسف از عملکرد ضعیف شهرداری، خاطرنشان کرد: اقداماتی که جزو وظایف شهرداری بود در کمیسیون‌های مختلف شورا انجام شد.

حاجی قاسمی گفت: اجرای آسفالت معبر همسطح تقاطع شهید آجرلو در میدان سپاه در روز بارانی، کلنگ زنی پروژه بدون ردیف بودجه و یا نوسازی ناوگان عمومی با اتوبوس‌هایی که ایرادهای فنی دارند از جمله مواردی است که شهردار باید پاسخگو باشد.

وی در پایان به اظهارنظر شهردار مبنی بر اینکه کمیسیون شورا، خروجی ندارد، اعتراض کرد و همدلی و انصاف را به شهردار توصیه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز