خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

سانحه هنگام فرود اضطراری یک هواپیمای آموزشی در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۳۲

با تدبیر و هوشیاری تیم مراقبت شرکت خدمات هوایی پیام، هواپیمای آموزشی که دچار نقص فنی شده بود بر زمین نشست.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام گفت: یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به آموزشگاه خلبانی پارسیس با اعلام وضعیت اضطراری خواستار فرود در فرودگاه پیام کرج شد.

زرندی با اشاره به اینکه برج مراقبت به سرعت باند فرودگاه را برای فرود اضطراری آماده کرد و نیروهای ایمنی و آتش نشانی نیر به موقع در محل حاضر شدند، تصریح کرد: هواپیما به علت نقص فنی به باند فرود نرسید و در فاصله 350 متری باند و در زمین های خاکی مجبور به فرود شد که همین امر باعث ایجاد خسارت به هواپیما شد اما معلم خلبان و دانشجو از سانحه جان سالم بدر بردند.

 

برج مراقبت پیام ناجی هواپیمای آموزشی شد

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام، گفت: صبح امروز در ساعت 10:46 دقیقه به وقت محلی، یک فروند هواپیمای آموزشی از نوع تکنام متعلق به شرکت آموزش خلبانی پارسیس، دچار نقص فنی شد و درخواست فرود اضطراری کرد.

منوچهر اتقیایی افزود: با هوشیاری برج مراقبت و مهارت استاد خلبان از بروز سانحه ناگوار پیشگیری شد و استاد خلبان و دانشجو با کمک پرسنل سخت کوش ایمنی و آتش نشانی در سلامت کامل از هواپیما خارج شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز