خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد:

آخرین وضعیت جوی شهرهای کشور/ برف و باران در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۹۰

سامانه بارشی جدید از دوشنبه هفته آینده میهمان ایران است؛ این سامانه بارشی برف و باران را برای اغلب شهرهای کشور به ارمغان می آورد.

به گزارش ایلنا، به گفته سلطانی کارشناس سازمان هواشناسی، موج جدیدی از بارش ها از روز دوشنبه هفته آینده از نوار غربی وارد کشور می شود. این بارش ها بیشتر به شکل باران ظاهر می شود هر چند که در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

آغاز هفته بارانی در زنجان

آسمان استان زنجان امروز و فردا قسمتی ابری است اما از روز دوشنبه بارانی می شود. کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه بارش باران و برف هم آغاز می شود .

آغاز هفته بارانی در زنجان

سلطانی افزود: وزش شدید باد 50 تا 80 کیلومتر در ساعت هم پدیده دیگر جوی در استان خواهد بود. دمای کنونی شهر زنجان منفی 4 است .

آسمان فارس قسمتی ابری همراه با وزش باد

اداره کل هواشناسی فارس، آسمان این استان را کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با وزش باد ملایم تا نسبتا شدید، افزایش موقتی ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات بویژه در نیمه شرقی و غبار رقیق در غرب و مرکز پیش بینی کرد.

آسمان اصفهان پایدار

بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از تداوم پایداری نسبی جو استان طی سه روز آینده  است .

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان در این مدت در بیشتر مناطق استان بویژه نیمه شمالی شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم بود. همچنین دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود روز شنبه شاهد آسمانی ابری ، غبار صبحگاهی، افزایش ابر و وزش باد و روز یکشنبه شاهد آسمانی ابری، افزایش ابر و وزش باد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز