خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی کرمان:

انتقاد از روحانی به منزله عدم حمایت از او نیست /مردم منسجم عمل کنند تا کسی برای مطالبه گری به آنها آدرس غلط ندهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۶۴

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان حمایت از روحانی در انتخابات اخیر را معقولانه توصیف و تصریح کرد: حمایت از آقای روحانی حرکت درست و معقولانه‌ای بود منتها این به‌منزله این نیست که همه‌چیز در استان و شهرستان‌ها بر مدار درست می‌چرخد.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد فرشاد که در جمع اعضای جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در زرند سخن می‌گفت، افزود: ما از دولت تدبیر و امید حمایت کرده‌ایم و بازهم حمایت می‌کنیم ولی انتقاد هم ممکن است داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ممکن است در جایی مدیری در راستای اهداف دولت حرکت نکند و اهداف دولت را به‌طور کامل قبول نداشته باشد و دلسوزانه حرکت نکند.

فرشاد جایگاه استان کرمان را از نظر اصلاح‌طلبان با توجه به پتانسیل‌های موجود نامناسب دانست و اظهار داشت: ضمن حمایت از جناب آقای روحانی از ایشان تقاضا داریم در بعضی تصمیمات تجدیدنظر بکنند، مشکلات را رصد کنند تا نظر مردم تأمین شود.

فرشاد در خصوص موانع سر راه اصلاح‌طلبان گفت: عده‌ای بر سر راه اصلاح‌طلبان مانع  درست کرده‌اند و فکر کرده‌اند که اصلاح‌طلبی جایی در این مملکت ندارد؛ باید بگوییم اصلاح‌طلبی یک اندیشه و روش است و به قول آقای جهانگیری نه حذف شدنی و نه حصر شدنی است.

وی  فرافکنی را موضوع مخرب در جامعه عنوان کرد و افزود: هر دستگاهی می‌آید مشکلات را به گردن سیستم دیگری می‌اندازد و کاری که بعضی مسئولان خودشان بایستی انجام دهند توقع دارند که دیگری که مسئولیت انجام آن کار را ندارد، انجام دهد این رویکرد درست و خوب نیست.

فرشاد گفت: مردم بایستی در چارچوب احزاب آموزش ببینند و مطالبه گری را فرا بگیرند و بدانند مطالبات واقعی خودشان را از چه افراد و دستگاه هایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر مردم منسجم عمل کنند دیگر کسی برای مطالبه گری به آنها آدرس غلط نمی دهد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اصلاح‌طلبان زرند همیشه الگو بوده‌اند، گفت:به‌ رغم همه‌ مشکلات و موانعی که این سالیان در مملکت بوده است، به برکت وجود نماینده صاحب‌خرد زرند و کوهبنان و مسئولان شهرستانی در این دو شهرستان مشکلات  کمتر است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز