خبرگزاری کار ایران

مدیرروستا به ایلنا خبر داد:

ساماندهی دست‌فروشان خیابان المهدی در هفته آینده/غرفه‌های شهرداری به زیاده‌خواهان تعلق نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۷۰

معاون خدمات‌شهری با اشاره به تجمع کسبه خیابان المهدی در شورا گفت: جانمایی بازارچه دستفروشان خیابان‌المهدی در دستور کار خدمات شهری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن مدیرروستا اظهار داشت: کسبه المهدی با مراجعه دسته‌جمعی به شورای‌شهر کرج و بیان شکایت و اعتراض مبنی بر جمع‌آوری بساطی‌ها از سطح معابر، با توجه به وظیفه شهرداری، نسبت به برطرف کردن این معضل شهری، اقدامات اولیه صورت گرفت.

معاون خدمات‌شهری شهرداری‌کرج با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: ساماندهی دستفروشان علاوه بر تحقق حقوق شهروندی از بروز احتمالی آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و شرایط بیکاری، تصمیم مدیریت شهری، ساماندهی این قشر آسیب پذیر است لذا تنها جمع آوری آنها در دستور کار شهرداری نبود.

مدیر روستا، گفت: با همکاری شهرداری مناطق 5 و 6 کرج و ستاد مرکزی در حال انجام اقدامات کارشناسی به منظور ساماندهی و رفع مشکل دستفروشان هستیم.

مدیرروستا در ارتباط با بساطی‌های سطح شهر و دستفروشانی که در معابر باعث اعتراض کسبه شدند، تصریح کرد: تقریبا در بیشتر مناطق این ساماندهی انجام شده و خیابان المهدی در منطقه حصارک جزو برنامه‌های آینده شهرداری بود و با توجه به دستور رئیس شورای شهر، همکاران خدمات شهری در شهرداری کرج از چند منطقه بازدید کردند که برای ایجاد غرفه، آماده شود. 

معاون خدمات شهری کرج، یادآور شد: دیروز جلسه‌ای برای تعیین محلات برگزار و کار کارشناسی آن آغاز شد و تا هفته آینده مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

غرفه‌ها به زیاده خواهان تعلق نمی‌گیرد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اعتراض دستفروشان در ناعدالتی تحویل غرفه از طرف شهرداری، گفت: برخی مشکلات ناشی از خود این افراد است چراکه در ساماندهی مناطق دیگر، زیاده‌خواهی تعدادی، باعث شد تحویل غرفه‌ها ابتدا روند قابل قبولی نداشته باشد و بعضی از دستفروشان گاها تا 10 غرفه را به نام خود و خانواده و اقوام، ثبت‌نام کرده بودند که باعث نارضایتی تعداد دیگری از همکارانشان شد که نتوانستند حتی یک غرفه، تحویل بگیرند.

مدیر روستا افزود: سعی و تلاش ما بر این است ساماندهی با مدیریت دقیق انجام شود لذا همکاری سایر ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی در کنترل این خدمات، لازم است و سعی می‌کنیم این اتفاقات تکرار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز