خبرگزاری کار ایران

جلال پوران‌فرد خبر داد:

مصدومیت ۱۲ نفر در حوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۸۲

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۱۲ نفر در اثر واژگونی دو دستگاه پراید در دو محور یاسوج – سپیدار و گچساران- بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه نخست ساعت 14:4 امروز در محور یاسوج - سپیدار رخ داد که در اثر واژگونی یک‌دستگاه پراید 6 نفر مجروح شدند.

وی متذکر شد:  تکنسین‌های حاضر در صحنه دقایق ابتدایی درخواست بالگرد و 3 آمبولانس از اورژانس آب سفید، دشتروم و هلال‌احمر کردند که با توجه به شلوغ بودن صحنه حادثه تیم اعزامی اقدامات درمانی لازم را انجام دادند. در این حادثه دختری 14 ساله که دچار ضربه به کمر و مهرهای گردنی شده و در وضعیت بدتری قرار داشت به صورت اصولی با بالگرد انتقال داده شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دومین حادثه ساعت 14:11 در محور گچساران - بهبهان رخ داد که بر اثر انحراف یک‌دستگاه پراید 6 نفر مصدوم شدند. بلافاصله آمبولانس 115 پایگاه خیرآباد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی در صحنه بعد از اقدامات درمانی لازم یک مصدوم را به صورت درمان سرپایی مداوا کردند و یک مصدوم توسط آمبولانس هلال‌احمر و 4 مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز