خبرگزاری کار ایران

اسماعیل خلیلی خبر داد:

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۱۰

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوازدهمین دوره از مسابقات قرآن کارگران کشور به میزبانی استان البرز و با هماهنگی دفتر فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج با حضور 400 نفر از فعالان قرآنی جامعه کار و تلاش کشور از استان‌های کشور برگزار می شود.

وی افزود: افتتاحیه این دوره از مسابقات روز شنبه مورخ 18 آذرماه با حضور مسئولان وزارت متبوع و استان البرز در مرکز تربیت مربی آغاز و اختتامیه این مسابقات در روز 20 آذرماه خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز درباره رشته‌های این دوره از مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات(خواهران و برادران) در رشته‌های  قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خلیلی درباره اهداف برگزاری این مسابقات ابراز داشت: این مسابقات ویژه جامعه کارگری و خانواده‌های آنان است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در این  قشر در عرصه‌های استانی و کشوری با انگیزه ترویج سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی- قرآنی در جامعه کار و تلاش و تعاون همه ساله به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی این وزارتخانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای توسعه فرهنگ کار شایسته در کشور، برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز