خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سرعین:

گشت شبانه نظارت بر آثار تاریخی سرعین انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۵۲

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از انجام گشت شبانه نظارت بر آثار تاریخی این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا، جهانگیر شهبازی با اعلام این خبر تصریح‌کرد: گشت‌شبانه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان سرعین انجام می شود.

وی متذکر شد: گشت‌های نظارت و بازرسی با هدف صیانت از آثار تاریخی شهرستان و از تمامی آثار و ابنیه تاریخی انجام می شود.

شهبازی آثار تاریخی هر منطقه را بیانگر هویت و فرهنگ مرز و بوم آن دانست و متذکر شد: به منظور انجام گشت های بازرسی هماهنگی های لازم با دهیاران و بسیجیان شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی با کارکنان نیروی انتظامی شهرستان، دادستانی و میراث فرهنگی برقرار شده است، اضافه کرد: نظارت و بازرسی شبانه با قوت در حال اجرا است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با تاکید به اینکه این شهرستان آثار تاریخی متعددی دارد، اضافه کرد: بی‌شک اجازه غارت و دست درازی به آثار و ابنیه تاریخی به احدی داده نخواهد شد.

شهبازی از مردم فرهنگ دوست شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک در این زمینه با شماره تلفن 04532223815 (میراث فرهنگی شهرستان سرعین) و یا شماره پلیس 110 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز