خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

هشت سمن زیست‌محیطی استان اردبیل در حال ثبت رسمی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۱۱

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل گفت: شش سمن زیست محیطی در استان اردبیل فعال و هشت سمن دیگر در حال ثبت رسمی است.

به گزارش ایلنا، محمد خداپرست با اشاره به ثبت شش سمن زیست‌محیطی در استان اردبیل افزود: با پیگیری‌های انجام شده، هشت سازمان مردم نهاد زیست محیطی دیگر در سطح استان در حال طی مراحل ثبت رسمی است.

خداپرست افزود: تا پیش از این اغلب سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی در سطح شهر اردبیل مشغول به فعالیت بودند اما خوشبختانه در سال‌های اخیر و با افزایش آگاهی‌های عمومی تعداد سمن‌های فعال در سایر شهرهای استان رو به افزایش است.

وی آموزش گروه‌های هدف و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست را یکی از اولویت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال 96 تعداد 14 برنامه با رویکرد آموزشی برای جامعه دانش‌آموزی و دانشجویان و آحاد مردم به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با مشارکت و همکاری سمن‌های زیست محیطی استان برگزار شده است.

خداپرست همچنین با اشاره به کمپین نه به کیسه‌های پلاستیکی، برگزاری جشنواره فیلم سبز در سطح استان و طرح پاکبانان محرم که با مشارکت اعضای سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی در سطح استان اجرا شد، بیان داشت: این اداره کل از برنامه‌ها و طرح های سمن‌های زیست محیطی و در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز