خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

مسافران از 18 تا 22 آبان به ترمینال یزد مراجعه نکنند

کد خبر : ۵۵۳۹۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تأکید بر اینکه هیچ مسافری از 18 تا 22 آبان مراجعه حضوری به ترمینال یزد نداشته باشد، گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری در این زمان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، محسن صادقیان روز پنجشنبه در اطلاعیه ای از مردم استان یزد که قصد سفر با ناوگان اتوبوسی استان را دارند، خواست که از تاریخ 18 الی 22 آبان ماه از انجام سفرهای غیرضروری با ناوگان اتوبوسی خودداری کنند.

وی در این پیام آورده است: با توجه به پیش بینی حجم گسترده سفر زائرین محترم به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین حسینی و پیش بینی موج عظیم برگشت به مقصد استان و در راستای استفاده بهینه از ناوگان تحت پوشش شرکت های مسافربری، کلیه شرکت های مسافربری مستقر در پایانه غدیر یزد، از فروش بلیت به صورت حضوری، اینترنتی ( از طریق سایت‌های عمومی و اختصاصی) و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر و همچنین از طریق سایر شرکت های عضو شبکه سیر خودداری نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه می دهد: در بازه زمانی 96/8/18 لغایت 96/8/22 هیچگونه مسافری، مراجعه ای به ترمینال مسافربری مذکور نداشته باشد.

صادقیان خاطرنشان کرد: در این زمینه لازم است مردم شریف استان یزد به گونه ای برنامه ریزی کنند که در روزهای ذکر شده از انجام سفرهای غیرضروری با ناوگان اتوبوسی استان، اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز