خبرگزاری کار ایران

برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۲۲

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در ارومیه ۵ آبان ماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی با اعلام این مطلب گفت: فردا جمعه، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ارومیه، با هدف ایجاد شور و نشاط و دعوت مردم به ورزش های همگانی برگزار می شود.

وی، گفت: این همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ آبان ماه رسماً آغاز خواهد شد و خانواده ها مسیر ۵/۴ کیلومتری بلوار ساحلی الغدیر، والفجر ۲ تا پارک ائلرباغی را پیاده روی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بر طبق هماهنگی های صورت گرفته همایش پیاده روی از شبکه سوم سیما و شبکه استانی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

چمن گلی به مراسم پایانی این همایش نیز اشاره و گفت: در پایان این همایش دو دستگاه پراید، ۱۰۰دستگاه دوچرخه، کمک هزینه سفرهای زیارتی و صدها جایزه دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان دراین همایش اهدا خواهد شد.

چمن گلی، با تجلیل از صداوسیمای آذربایجان غربی در پخش زنده دو همایش دوچرخه سواری میاندوآب و پیاده روی ارومیه، این اقدام صدا و سیمای استان را شایسته تقدیر عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تاکید کرد: تعرفه های قرعه کشی این همایش ۱۰ روز تا یک هفته مانده به برگزاری در محل هیأت در استادیوم تختی، فرهنگسراها و مراکز و میادین اصلی و پرتردد شهر توزیع و غرفه هایی بدین منظور مستقر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز