خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب خبرداد:

متلاشی‌شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلام آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: از مخفیگاه‌متهمان مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی بسته‌بندی شده و آماده فروش کشف شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر اتخاذ شده و همچنین پاسخ به درخواست‌ شهروندان در یکی از محله‌های شهر اسلام آبادغرب در خصوص برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی 24 ساعت گذشته موفق به شناسایی یک باند هشت نفره توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند. 

 سرتیپ‌نیا افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم‌های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات سر باند و هفت نفر از اعضای این باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهر فعالیت داشتند در مخفیگاه‌شان در حال بسته‌بندی مواد مخدر بودند، دستگیر و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد. 

وی در خاتمه گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند، که پس از بازجویی‌های فنی و جمع‌آوری مدارک و دلایل تحویل مقام قضایی شدند که سر کرده باند با فرار بازداشت موقت و سایر اعضا با قرارهای وثیقه مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز