خبرگزاری کار ایران

در آیین آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام شد؛

تجلیل از سرپرستی خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۳۹

در آیین آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، از سرپرستی خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خیرین رسانه‌ای در حوزه زندانیان غیرعمد تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آیین آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد که در سالن صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، از " ضرغام علی بازی"  سرپرستی و خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خبرنگار برتر در حوزه برپایی جشن‌های گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل اداره زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. 

در این مراسم از خبرنگاران ایسنا، ایرنا، سایت های محلی خبردنا و ایل بانو و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز تجلیل شد.

در لوح اهدایی که سرپرست خبرگزاری ایلنا در کهگیلویه و بویراحمد که به امضای " حجت الاسلام غلامرضا مزارعی " رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان و " اسماعیل جمیاری " مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه این استان رسیده چنین آمده: 

برادرارجمند آقای ضرغام علی‌بازی،خبرنگار محترم خبرگزاری ایلنا

توسعه، ترویج و تبلیغ شعائر اسلامی باعث قوام و دوام جامعه، اعتلای شریعت ناب محمدی(ص) و ایجاد ظرفیت های لازم جهت همراهی عمومی و در نهایت تحقق عینی فرضیه واجب امر به معروف بصورت فراگیر خواهد شد.

بااهتمام ویژه جنابعالی و مشارکت تحسین برانگیز خیرین و نیکوکاران استانی، شاهد برپایی جشن گلریزان و آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بوده ایم و از باب حدیث شریف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از خدمات ارزنده و تلاش های صادقانه آن جناب تقدیر و تشکر می نمائیم.

امیدست که همیشه ایام در تحقق اهداف نظام الهی، اسلامی و دستگیری از نیازمندان جامعه موفق، پیروز و سربلند باشید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این آیین 43 زندانی جرائم غیرعمد استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری خیرین و کمک های برخی دستگاهها، بانکها و بیمه و ستاد دیه کشور آزاد شدند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز