خبرگزاری کار ایران

تحقیقات پلیس ادامه دارد؛

قتل هولناک کودک یک‌ساله به دست پدرش در شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۹۲

مرد جوانی که در یک درگیری مرتکب قتل شده بود، با خوراندن مرگ موش به دختر یک ساله اش به زندگی او پایان داد.

به گزارش ایلنا، با اعلام گزارش کلانتری ۲۶ رحمت در شیراز مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد منجر به فوت مردی۳۴ ساله، کارآگاهان دایره پنجم اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شیراز تحقیقات خود را برای یافتن قاتل و علت وقوع قتل آغاز کردند.
 
یک روز پس از وقوع قتل، مسئولان بیمارستانی در شیراز در تماس با پلیس از انتقال فردی به نام رامین توسط اورژانس به بیمارستان خبردادند درحالیکه وی از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها با چاقو دچار جراحات شده بود.
 
با حضور ماموران و پس از انجام مراقبت‌های لازم درمانی و ترخیص از بیمارستان رامین به پلیس آگاهی انتقال داده شد که در تحقیقات به قتل مهدی با استفاده از چاقو اقرارکرد.
 
رامین پس از آنکه لب به اعتراف گشود در خصوص انگیزه قتل مهدی گفت:حدود یک سال قبل با مقتول اختلاف داشته و توسط مقتول مجروح شده است و به تلافی اقدام مهدی، از او انتقام گرفتم و روز حادثه با چاقو او را زدم.
 
 در ادامه تحقیقات با اعترافات متهم یک قبضه کارد آشپزخان از متهم کشف و ضبط شد.
 
طبق اعلام پلیس آگاهی شیراز، گزارش اولیه کلانتری ۲۶ رحمت از احتمال مشارکت برادران رامین در قتل مهدی حکایت داشت، که در این مرحله کارآگاهان، سه نفر از برادران متهم را احضار و مشخص شد که هیچگونه نقشی در قتل مهدی نداشته اند و قتل توسط رامین به تنهایی صورت گرفته است.
 
رامین قاتل انتقامجو در ادامه رسیدگی به پرونده‌اش این بار پرده از راز دیگری برداشت وگفت: پس از قتل مهدی سایه مرگ و اعدام را بالای سر خود دیدم و در این مدت آوا دختر یکساله‌ام را مجسم می‌کردم که چگونه با یتیمی و بدون داشتن پدر زندگی خواهد کرد و تصممیم گرفتم برای اینکه آوا بدون پدر بزرگ نشود دخترم را به قتل برسانم و خودم نیز خودکشی کنم.
 
متهم در خصوص نحوه قتل آوای یکساله گفت: با خرید مرگ موش و محلول کردن آن در آب سم را کم کم به دهان دخترم ریختم و آوا هم تمام سم موش را خورد و هنگامی که آوا جان داد با تیغ موکت بری خودم را از ناحیه گردن؛ سینه و دست‌ها مجروح کردم که با تماس افراد رهگذر به بیمارستان منتقل شدم.
 
در ادامه جسد آوا کشف و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس اگاهی شیراز قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز