خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان مطرح کرد:

اعزام 10 گروه جهادگر عشایر به نقاط محروم عشایرنشین سیستان وبلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۲۱

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از 120 جهادگر عشایر در قالب 10گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند.

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده، مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان ، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: اردوهای جهادی 7 روزه در بخش های عشایری استان  سیستان و بلوچستان در راستای رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم، آشنایی مردم با نوع خدمات بسیج وارائه خدمات بهتر و شایسته به نیازمندان در مناطق عشایری محروم در سراسر استان در حال برگزاری است. 

سرهنگ پاسدار جهانزاده بیان کرد: امسال همانند سنوات گذشته بسیج عشایری سپاه سلمان استان تعداد 10  گروه های جهادی خور را جهت رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم و خدمت رسانی به محرومین به سراسر مناصق محروم استان اعزام کرده است.

وی افزود:به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از 120 جهادگر عشایر در قالب 10 گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند که فعالیت این گروه‌های جهادی تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پرورش مرغ، بلدرچین و... از کارهای عام المنفعه وکاربردی است  که در راستای اشتغالزایی ومحرومیت زدایی در مناطق عشایر نشین استان اجرامی شود.

وی اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات دام های عشایر، واکسینه کردن دام های عشایر، ساخت آبشخور برای دام، ساخت، احداث سرویس‌های بهداشتی و ... نیز از دیگر اقدامات و فعالیت های اجرایی این گروه‌ها در مناطق محروم عشایری است.

جهانزاده خاطرنشان کرد: فعالیت این سازمان به سه دسته عمرانی، فرهنگی و بهداشتی که از محورهای گروه‌های جهادی است، تقسیم می شود، باز سازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس فعالیت این سازمان  به سه دسته عمرانی، فرهنگی  وبهداشتی که از محورهای گروه های جهادی است نام برد که بهسازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس ازجمله فعالیت‌های عمرانی است که انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز