خبرگزاری کار ایران

افتتاح ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۷۸

با حضورگسترده جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آیین افتتاحیه حزب اتحاد ملت ایران در زاهدان اظهار داشت:  بار دیگر روحانی سکاندار دولت تدبیر و امید به عرصه انتخابات آمد.

صفر اسلامی افزود: لازم است شهروندان هشت سال قبل از دولت تدبیر و امید را به خاطر بیاورند که چگونه زیربنا و چارچوب‌های اجتماعی در هم ریخت.  

وی تصریح کرد: عوام گرایی و عوام فریبی دو آفت جامعه هستند که در دولت قبل به آن توجه نشده بود.   

وی  با اشاره به اینکه  روحانی رقیب ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای روحانی رقیبی وجود ندارد اما باید برای پیروزی قاطع در انتخابات تلاش کرد.

اسلامی اذعان داشت: تفکری که مبنای آن دروغ باشد را محکوم می‌کنیم. افرادی که به مردم وعده اشتغال می‌دهند چرا زمان مسئولیت خود این فرصت‌های شغلی را ایجاد نکردند؟

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان  درباره پرداخت یارانه بیشتر به مردم عنوان کرد: برخی کاندیداها می‌خواهند به بهانه افزایش یارانه نگاه مردم را به سمت مسائل مادی سوق دهند.

وی گفت: شعار دولت تدبیر و امید در انتخابات در پیش رو آزادی بیشتر، آرامش، پیشرفت، اسلام و ایرانی آباد است.

رئیس ستاد بانوان حامی روحانی در سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دور دوم نتیجه می‌دهد.

سارا خوشخو افزود: یکی از  دستاوردهای دولت  امنیت روانی در جامعه و کنترل تورم بود. همچنین راه‌اندازی دفتر انجمن اسلامی در دانشگاه‌ها نگاه تک بعدی دولت را نسبت به قشر دانشجو تغییر داد.  

وی با اشاره به احیای خانه احزاب در دولت یازدهم تصریح کرد: تحقق عدالت جنسیتی و به‌کار گماردن بانوان در پست‌های مدیریتی یکی از شاخص‌های تحقق عدالت جنسی در این دولت است.

وی در پایان  با دعوت از اقشار مختلف  خواست تا با حضور در پای صندوق های رای زمینه تحقق و ادامه مسیر را برای دولت تدبیر و امید فراهم کنند.

مسئول ستاد حزب انتخاباتی اتحاد ملت در سیستان و بلوچستان هم گفت: سیاستمداران ناکارآمد توسط مردمی انتخاب می‌شوند که رأی نمی‌دهند، از این رو بر همگان واجب است در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کنند.

امان‌الله تمنده‌رو عنوان کرد: ترغیب افراد و شهروندان یکی از مهمترین مسوولیت‌های هر فرد است ‌. با انتخاب دکتر روحانی می‌توانیم استمرار عقلانیت و مدیریت علمی را در کشور رقم زنیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سبب ثبات در عرصه بین المللی شده، اذعان داشت: دولت تدبیر و امید مملکت را از قعر فقر نجات داد.

تمنده رو خاطرنشان کرد: کشور نیاز به تنش‌زدایی و آرامش بین المللی دارد.

وی  گفت: ما باید به منظور حفظ دیپلمات‌هایی مثل جهانگیری و ظریف به روحانی رأی دهیم.

مسوول ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ما در این دولت طرح تحول نظام سلامت و توسعه بیمه همگانی را شاهد بوده‌ایم، افزود: باید برای نجات روستاها و کشاورزی به روحانی رأی دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز