خبرگزاری کار ایران

کیخا مطرح کرد:

مخالفان دولت آمده‌اند تا از ناآگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۶۳

نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: مخالفان دولت آمده‌اند تا با دروغ، تهمت و تخریب از عدم آگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد علی کیخا عصر امروز در آیین افتتاحیه ستاد حسن روحانی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ایران به مشارکت همه ایرانیان در انتخابات نیاز دارد و مردم سیستان و بلوچستان باید در کنار یکدیگر به توسعه استان بیاندیشند‌.

کیخا تاکید کرد: نمایندگان مردم در سیستان و بلوچستان باید در راستای توسعه تمام استان تلاش کنند و لازم است از مرزبندی‌هایی که عده‌ای برای تامین منافع خود در طول دهه‌های گذشته ایجاد کرده‌اند خارج شویم .

وی اضافه کرد: ما در انتخابات شرکت می کنیم زیرا سیستان و بلوچستان ولایتمدار ترین مردم ایران را دارد و اگر میخواهیم به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنیم باید بالاترین سطح‌ مشارکت را در انتخابات داشته باشیم .

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل حضور دکتر ظریف در دولت به روحانی رای می‌دهیم زیرا مدیریت دکتر ظریف ما را با دنیا آشتی داد .

وی با اشاره به اینکه شرایط ایران در تقابل با دنیا بود و با دیپلماسی این دولت اکنون در تعامل با همه کشورها قرار دارد،افزود: این دولت بود که اسرائیل و عربستان را عصبانی کرد و باید قدرشناس این دولت بود .

کیخا تاکید کرد: ما آمده‌ایم از وزیر نفت دولت برای برجام نفتی دفاع کنیم‌.

وی اذعان داشت: من به عنوان نماینده مردم آمده‌ام از دولت تشکر کنم زیرا توانسته سهم نفت ایران را برگرداند .

کیحا عنوان کرد: ما آمده ایم از برنامه طرح تحول سلامت ‌دفاع کنیم و بگوئیم این دولت در فنی کردن بخش کشاورزی به بهترین شکل عمل کرده است .

وی افزود: همین یک حرف‌ مرحوم رفسنجانی برای رای به دکتر روحانی کافیست که برای ایران استمرار این دولت نیاز است.

نماینده مرم سیستان در مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد: مخالفان دولت با دروغ، تخریب و تهمت قصد دارند از عدم آگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند.

کیخا خاطر نشان کرد: هر چند نقدهایی هم به دولت داریم و بعد از پیروزی در برخی ارکان نیاز به پوست اندازی دارد اما دلیل نمی‌شود که موفقیت های این دولت را نادیده گرفت.

وی در پایان گفت: واجب است رای دهیم و عاقلانه‌ترین کار انداختن رای به نفع دکتر روحانی در صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز