خبرگزاری کار ایران

فتحی پور خبر داد:

راهیابی چهار مدرسه از گیلان به جشنواره کشوری مدرسه انقلاب

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۰۳

مسئول روابط‌عمومی اتحادیه انجمن دانش‌آموزان گیلان گفت: پس از پایان یافتن داوری پنجمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در استان گیلان، چهار نمایشگاه «مدرسه انقلاب»این استان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهیار فتحی پور با اعلام این خبر گفت: پنجمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب پس از مرحله داوری و ارزیابی در استان گیلان به کار خود پایان داد و منتخبین راه یافته به مرحله کشوری معرفی شدند. 

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گیلان افزود: پس از بررسی آثار رسیده از شهرستان‌های استان و داوری و ارزیابی،از مرکز استان انجمن اسلامی دبیرستان استعدادهای درخشان میرزاکوچک خان(1)و در شهرستان‌های استان،انجمن اسلامی دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) صومعه سرا منتخب مدارس پسران اعلام شدند. 

فتحی پور گفت: همچنین منتخب مدارس دخترانه از مرکز استان،انجمن اسلامی دبیرستان توحید و از شهرستان‌های استان، انجمن‌ اسلامی دبیرستان‌ شرف بندرانزلی معرفی شدند. 

وی اضافه کرد: در بخش ویژه این جشنواره شامل اجرای گروه سرود،انجمن های اسلامی دبیرستان های میرزاکوچک خان(2) رشت، شرف بندرانزلی و آزادی تالش به مرحله کشوری راه یافتند. 

گفتنی است، جشنواره ملی نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب هر ساله به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با همکاری سایر تشکل های دانش آموزی در مدارس برگزار می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز