خبرگزاری کار ایران

‪:رزم حسینی

همواره دنبال ایجاد اعتدال واقعی در کرمان بوده‌ایم/حاشیه‌های سیاسی به اعتماد مردم آسیب می‌زند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۹۱

استاندار کرمان گفت: همواره در استان به دنبال ایجاد اعتدال واقعی بودیم و اینکه از هرگونه حاشیه سیاسی پرهیز کنیم که این حاشیه ها به توسعه اقتصادی، اعتماد مردم و غیره آسیب می رساند.

‫به گزارش ‬ایلنا، علیرضا رزم حسینی در نشست تخصصی شورای زکات استان کرمان با بیان اینکه امروز نیازمند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم، افزود: باید فضایی را به وجود آوریم که ثروتمندان و افراد غنی در جامعه افزایش یافته و بتوانند به فرایض دینی خود از جمله خمس و زکات عمل کنند.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند به افزایش سطح رفاه عمومی مردم، افزایش درآمدهای استانی و کشور، عدالت اجتماعی، پایبندی و افزایش دینداری مردم و اتکاء به درآمدهای شخصی افراد کمک کند، ادامه داد: هدف اقتصاد مقاومتی این است که هر ایرانی و هر خانوار ایرانی قدرت اداره زندگی خود را بدون وابستگی به شغل دولتی و درآمدهای دولتی اداره کند و اگر بتوانیم عائله دولت را کم کرده و مردم خودشان را اداره کنند، آنگاه اقتصاد مقاومتی را به‌خوبی تحقق بخشیده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به مقوله زکات گفت: کار در حوزه جمع‌آوری زکات چند سالی است آغاز شده و باید فرهنگسازی شود و کسانی که تمکن مالی دارند، اقدام کنند و خوشبختانه عمده مصارف زکات برای فقرا و نیازمندان است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید با ستاد زکات همکاری کنند، تصریح کرد: باید وحدت استانی را حفظ کنیم زیرا در سایه وحدت است که می‌توانیم کار کنیم زیرا با اختلاف و نزاع سیاسی همه آسیب دیده و همه ضرر می‌کنند.

رزم حسینی در پایان با اشاره به وحدتی که ائمه‌جمعه در استان کرمان به وجود آورده‌اند، خاطرنشان کرد: همواره در استان دنبال ایجاد اعتدال واقعی بودیم و اینکه از هرگونه حاشیه سیاسی پرهیز کنیم که این حاشیه‌ها به توسعه اقتصادی، اعتماد مردم و غیره آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز