خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان خبر داد:

کشف وضبط بیش از 60 میلیون ریال سیگار خارجی قاچاق در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۲۴

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف و ضبط 65 میلیون ریال سیگار خارجی قاچاق در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر توزیع و فروش سیگار قاچاق در یکی از محله‌های شهر رشت، پس از بررسی‌های پلیس، مشخص شد این فرد سیگارهای غیرمجاز و قاچاق را به طور مخفیانه در واحد صنفی شخصی خود به فروش می رساند.

سرهنگ علی یوسفی افزود: این فرد که دو بار سابقه دستگیری در زمینه فروش سیگار قاچاق را داشت، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از واحد صنفی او ، 25 هزار و 600 نخ سیگار و 62 پاکت توتون خارجی قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش اقتصادی کالاهای کشف شده را 65 میلیون ریال ذکر کرد.

سرهنگ یوسفی گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان هنگام گشت زنی در خیابان شریعتی شهر رشت، به یک محموله رها در کنار خیابان، مشکوک شده و آن را تحت نظر گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محموله این خودرو 302 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

یوسفی بیان کرد: پس از دقایقی یک دستگاه خودرو وانت برای بارگیری محموله مذکور دست به کار شد که پس از بارگیری، خودروی مذکور متوقف و راننده 55 ساله آن که اهل صومعه سرا بود، دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز