خبرگزاری کار ایران

آرمان شهدادنژاد:

همه برای گل‌ نخوردن تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۱۱

دروازه‌بان بومی مس کرمان گفت: بازی با تیم مس رفسنجان قطعا بسیار سخت و دشوار است اما صددرصد هدفی جز برد و ماندن در کورس بالای جدول نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان شهدادنژاد درباره بازی تیمش در مقابل تیم مس رفسنجان گفت: هرچند بازی روز دوشنبه با تیم فوتبال مس رفسنجان دربی استان محسوب شده و از حساسیت بالایی برای هواداران دو تیم برخوردار است اما باید بگویم این بازی برای تیم فوتبال صنعت مس کرمان مانند سایر تیم‌هاست و فرقی برای بازیکنان ما ندارد که رودرروی کدام تیم قرار می‌گیرند، چراکه ما به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج داریم و به چشم یک فینال به او نگاه خواهیم کرد.

وی افزود: خداروشکر شرایط تیم، بهترین شرایطی است که یک تیم آماده صعود می‌تواند داشته باشد چراکه ٥ برد و یک مساوی در شش مسابقه یک عملکرد فوق‌العاده برای بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه مس محسوب می‌شود که امیدوارم در بازی با تیم مس رفسنجان نیز این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

دروازه‌بان تیم مس کرمان ادامه داد: من به عنوان گلر تیم، قطعا باید اجازه گلزنی به تیم حریف را ندهم اما جالب است بدانید تیم آنقدر هماهنگ و همدل است که تمام بازیکنان با ارایه یک بازی هجومی همراه با تفکر برد و کسب سه امتیاز، اجازه گلزنی به تیم حریف را ندهند.

شهدادنژاد در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند بازی با تیم مس رفسنجان قطعا بسیار سخت و دشوار است اما صددرصد هدفی جز برد و ماندن در کورس بالای جدول نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز