خبرگزاری کار ایران

اینجا همه چیز تعطیل است؛

قطعی آب و برق و شرایط بحرانی مردم خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۸۷

قطعی آب و برق و اختلال در شبکه مخابراتی در اهواز و 11 شهر بزرگ خوزستان مردم این استان را با شرایط بحرانی روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا، قطع برق و آب مردم شهر اهواز و بخشی از شهرهای خوزستان را با معضل روبرو کرده و حتی برخی از این شهرها به حالت تعطیل درآمده اند.

به گفته مسئولان استان رسوب گل ناشی از خاک و ریزگردها و رطوبت ناشی از مه شدید منجر به قطعی خطوط انتقال برق شده است.

رطوبت هم اکنون در شهر اهواز ۹۷ درصد اعلام شده و همین امر مشکل نبود برق و آب را دو چندان کرده است. خطوط ارتباطی ایرانسل هم از صبح امروز به کلی قطع است و خطوط همراه اول هم با اخلال بسیار جدی مواجه است.

ارتباط اینترنت هم مختل  شده و مدارس، ادارات و دانشگاه ها در دو نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

مردم در شهرهای اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، دشت آزادگان، شادگان، هویزه و هندیجان منتظر رفع مشکل هستند و استاندار خوزستان نیز اعلام کرده است برق طی دو ساعت آینده وصل خواهد شد.

اکثر کسبه و مغازه های این شهرها نیز کار را تعطیل کرده اند و کرکره مغازه ها پایین است.

صبح امروز پس از بروز این بحران، جلسه ساعت ۸  و ۳۰ دقیقه مراسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لغو و برگزاری جلسه ستاد بحران جایگزین آن شد. این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و خبرنگاران بعد از اتمام جلسه با استاندار پیرامون مسائل پیش آمده گفتگو کردند.

طبق اعلام استاندار خوزستان مقرر شده تا وزیر نیرو به عنوان نماینده دولت برای بررسی وضعیت اقدام کند.

هم اکنون مردم به دلیل نبود آب با چالش جدی مواجه شده و به خرید آب معدنی از مغازه های سطح شهر روی آورده اند با این وجود ساکنان این شهرها برای تامین آب مایحتاج اولیه هم با مشکل مواجه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز