خبرگزاری کار ایران

از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود؛

ثبت‌نام در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۵۲۷

شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به‌منظور ثبت‌نام در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تا 15 بهمن ماه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، محمود شیخ زین‌الدین درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به استقبال خوب تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی از یک‌طرف و رضایت مراکز علمی و پژوهشی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در اردیبهشت‌ماه سال 1396 برگزار می‌شود.

وی افزود: همانند سال گذشته نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در سیزده بخش تخصصی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران درباره شرایط حضور محصولات و شرکت‌ها گفت: شرکت‌هایی که می‌خواهند در نمایشگاه حضور یابند باید دانش‌بنیان باشند یا حداقل در سامانه دانش‌بنیان ثبت‌نام کرده و پرونده دانش‌بنیان شدن خود را پیگیری کنند. حضور ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه پس از تأیید فنی محصولات آن‌ها و محرزشدن نقش آنان در بومی‌سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات قطعی خواهد شد. محصولات نیز مطابق سال های قبل با دو سنجه سطح فناوری ذاتی و میزان بومی‌سازی ارزیابی و سطح‌بندی می‌شوند و شرکت‌هامی‌توانند دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی در خصوص حمایت های این نمایشگاه افزود: سیاست های حمایتی نمایشگاه همانند سال قبل بوده و تغییری نکرده است و معاونت علمی درصدی از هزینه خرید محصولات توسط مراکز علمی و پژوهشی را براساس سطح بندی که انجام می دهد پرداخت می کند. البته محصولات سطح چهارم مشمول حمایت نخواهند بود.

رییس نمایشگاه در پایان اعلام کرد: شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی داخل کشور می‌توانند برای ثبت‌نام در این نمایشگاه تا تاریخ 15 بهمن ماه سال جاری به این وب سایت مراجعه کنند یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 88502930-0211 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، دوره چهارم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، اردیبهشت‌ماه امسال با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد که در آن 335  شرکت بیش از 8700 مدل-محصول را عرضه کردند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز