خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاع‌رسانی آلودگی هوای اصفهان اعلام کرد:

قرار گرفتن هوای اصفهان در شرایط ناسالم/ هشدار به بیماران قلبی و سالمندان

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۷۳

مرکز هماهنگی و اطلاع‌رسانی آلودگی هوای اصفهان هشدار داد هوای اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، متن اطلاعیه شماره 5 مرکز هماهنگی و اطلاع رسانی آلودگی هوا اصفهان که صبح روز شنبه 22 آبان ماه صادر شد به این شرح است:

به اطلاع عموم شهروندان گرامی در اصفهان می رساند با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر شرایط خاص جوی مبنی بر استمرار پایداری هوا و با در نظرگرفتن اینکه کیفیت هوا با میانگین ۱۳۱ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و در وضعیت هشدار قراردارد ، به شهروندان عزیز کلان شهر اصفهان و شهرهای اقماری توصیه می شود در این شرایط نکات ذیل را رعایت کنند.

سالمندان، خردسالان، بیماران‌قلبی و ریوی و بانوان باردار تا بهبود کیفیت هوا برای مراجعات غیر ضروری از منزل خارج نشوند و توصیه های بهداشتی در این زمینه را که از سوی مرکز بهداشت استان از طریق رسانه ها اعلام می شود رعایت کنند.

عموم شهروندان از روشن نمودن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، قیرکاری وسایر فعالیت های عمرانی خودداری کنند.

بیماران قلبی و ریوی و مبتلابه آسم در فضای باز و نقاط شهری در این شرایط فعالیت های بدنی خود را کاهش دهند.

اطفال، نوزادان و افراد سالمند درصورت ضرورت حضور در فضای باز شهری از ماسک استاندارد مورد تایید وزرات بهداشت استفاده کنند.

رعایت الگوی مصرف و دقت در استفاده از وسایل حرارتی، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و انجام معاینه های فنی و رفع نواقص کارکردی خودروها از دیگر توصیه های بسیار مهم مرتبط با آلودگی هوا در وضعیت هشدار است.

بدیهی است چنانچه آلودگی هوا استمرار یابد مراتب از طریق صدا و سیما و سایر رسانه ها به آگاهی عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز