خبرگزاری کار ایران

با حضور پرسنل شهرداری باقرشهر؛

کشتی‌گیران المپیکی باقرشهر عازم ریو شدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۶۹۵

به دعوت شهردار باقرشهر ۴ کشتی‌گیر المپیکی همراه دو مربی خود با بدرقه با شکوه شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری باقرشهر راهی ریو شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید استادفرج در این مراسم ضمن خوشامدگویی به ورزشکاران المپیکی گفت: از اینکه کشتی‌گیران عزیز و مربیان گرامی در مجموعه شهرداری باقرشهر حاضر شده‌اند بسیار خرسند هستیم، شما ورزشکاران افتخار این مملکت هستید، ما و مردم خوب باقرشهر برای کسب مدال قهرمانی و افتخار آفرینی شما عزیزان در المپیک دعای خیر خود را بدرقه راهتان می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران الگوی جوانان هستند، اظهار داشت: شما ورزشکاران باید با اقتدار و منش پهلوانی در میادین ملی حضور پیدا کنید تا با یاری خدا با مدال های خوش‌رنگ به وطن برگردید.

دودانگه مربی کشتی‌گیران در حاشیه این مراسم گفت: همان‌طور می‌دانیم در المپیک تمامی ورزشکاران نخبه و قهرمان حضور دارند و مسابقه با آنان مسلما کار سختی خواهد بود که خوشبختانه با اردوهای فشرده و تمرین‌های منظم ونفس گیر کشتی‌گیران ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای پیروزی و سربلندی نیازمند دعای خیر مردم هستند .

وی با اشاره به اینکه کشتی گیران روزهای بسیار سختی را برای آمادگی در المپیک پشت سرگذاشته‌اند، تصریح کرد: زمانی که خبر قهرمانی ورزشکاران از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود فقط بخش کوچکی از زحمات ورزشکاران منعکس شده و همه ورزشکاران برای رسیدن به قله‌های موفقیت راه بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و از موانع زیادی عبور کرده‌اند که امیدواریم با پیروزی در مسابقات بتوانیم دل مردم ایران را شاد و پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآوریم .

لازم به ذکر است، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، میثم نصیری و علیرضا کریمی اعضای تیم کشتی آزاد با مربیگری آقایان اکبر دودانگه و رضا لایق صبح امروز پس از حضور در شهرداری باقرشهر با بدرقه باشکوه شهردار و پرسنل محموعه شهرداری باقرشهر راهی المپیک ریو شدند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز