خبرگزاری کار ایران

در تالار جام‌جم؛

نشست ماهانه پیشکسوتان فوتبال شهرری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۱۱۲

نشست ماهانه جمعی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان ری امشب در تالار جام‌جم شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، در این جلسه که مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 18، مجتبی جانعلی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، پرویز هدایت، عباس کارگر، حمید استیلی و ناصر محمدخانی از بازیکنان سابق فوتبال کشورمان نیز حضور داشتند، آخرین موارد و برنامه‌های این گروه ورزشی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی، از پیشکسوتان فوتبال شهرری در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط پیشکسوتان فوتبال این شهرستان اظهار امیدواری کرد برنامه‌های این گروه سال آینده نیز تداوم یابد.

نادر فلاح یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال ری با اشاره به تاسیس این گروه‌ورزشی در سال 78 و برگزاری بیش از 140 جلسه عمومی اظهار داشت: تیم فوتبال پیشکسوتان شهرری از بدو ورود به مسابقات مختلف ورزشی توانسته مقام‌های خوب و چندین مقام قهرمانیرا از آن خود کند.

قوتی، مدیر صندوق قرض‌الحسنه پیشکسوتان فوتبال شهرستان‌ری نیز در این نشست با تشریح اقدامات این صندوق، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و ضروری به پیشکسوتان فوتبال را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد و گفت: تاکنون بیش از 4 میلیارد ریال وام به اعضای صندوق پرداخت شده است.

گروه ورزشی پیشکسوتان فوتبال شهرستان‌ری 85 عضو دارد که همگی اهل شهرستان‌ری و از بازیکنان سابق فوتبال تیم‌های ملی و باشگاهی کشور هستند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز