خبرگزاری کار ایران

بر اساس اعلام مرکز سنجش آلودگی هوا؛

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۴۶

از سوی مرکز نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران کیفیت هوای پایتخت پس از پنج روز شرایط سالم، امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت امروز، در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

بر این اساس میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون، نسبت به روز گذشته با افزایش 31 عددی، فراتر از حد مجاز بوده و بر روی عدد 117 قرار دارد.

همچنین میزان آلاینده های منواکسیدکربن از 36 به 48 و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 56 به 68 افزایش یافته است.

بر اساس اعلام ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، ایستگاه های بوستان شکوفه (منطقه 14)، شهرداری منطقه 15 و ایستگاه های ستاد بحران (منطقه هفت) و بوستان سلامت (منطقه 17) به ترتیب با شاخص اعداد 158، 137 و 134 آلوده ترین مناطق تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

بر همین اساس ایستگاه های شهرداری منطقه 2 با 76، اقدسیه (منطقه یک) با 89 و شهرک چشمه با 98 نیز مناطق کمتر آلوده شهر تهران دراین مدت هستند.

مرکز نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان توصیه کرد از فعالیت های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز