خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تیم امید مطرح شد

گودرزی: برای صعود تیم امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم

وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم امید در بندر عباس تاکید کرد: از هیچ گونه حمایتی برای موفقیت این تیم در راه صعود به المپیک برزیل دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر عباس، محمود گودرزی که به همراه کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک به بندر عباس سفر کرده، صبح امروز سه شنبه با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال امید دیدار کرد.

در این دیدار سرمربی و مربیان این تیم درباره اردوی شش روزه تیم در بندرعباس، نحوه تمرین و آمادگی بازیکنان با وزیر ورزش به گفت‌وگو پرداختند و مسائل و مشکلات این تیم را با وزیر ورزش درمیان گذاشتند.

در این دیدار صمیمانه وزیر ورزش ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کادر فنی و همچنین اعضای تیم فوتبال امید با تاکید بر رفع مشکلات و موانع بر سر راه این تیم قول داد همه گونه حمایت و همکاری را برای موفقیت این تیم برای صعود به المپیک را انجام دهد.

گودرزی ابراز امیدواری کرد با همدلی، درایت و تلاش بازیکنان شایسته تیم امید این تیم بتواند در مسابقه های انتخابی المپیک ریو که اواخر دی ماه جاری در قطر برگزار می شود جزو 3 تیم صعود کننده باشد.

وی ادامه داد: مربیان وظیفه دارند تیم را ساماندهی و به بالاترین سطح آمادگی برای رویارویی با حریفان برسانند و وظیفه ماهم پشتیبانی و حمایت ازاین تیم است.

در این سفر استانی، وزیر ورزش وجوانان همچنین از ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس ، پارک ساحلی، بوستان ورزشی بندر عباس بازدید کرد.

کد خبر : ۳۳۲۰۶۲