خبرگزاری کار ایران

در نشست تخصصی تربیت حماسی مطرح شد؛

دانش‌آموزان در صف مقدم جنگ نرم هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۷۹

نشست تخصصی تربیت حماسی با حضور اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین یکتا با اشاره به حضور فضای رسانه‌های مجازی در جنگ نرم اظهار داشت: دانش‌آموزان اتحادیه در صف مقدم این جنگ نرم هستند.

این مقام مسئول به بیانات مقام معظم رهبری درباره جوانان اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ جهان را به سقوط می کشاند و رهبری انقلاب جهان را به سمت عدل و ظهور امام زمان(عج) سوق می دهد. 

یکتا با اشاره به اینکه عرصه کنونی عرصه نبرد عزم ها و اراده هاست، خاطرنشان کرد: تربیت حماسی یعنی اینکه برنامه های خوبی داشته باشیم که جوانان را به سمت خداوند هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط مباهله انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: اخلاص رویکرد اصلی در تربیت حماسی است.

در ادامه رئیس اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: در اتحادیه استان زنجان تولید محتوی کاربردی در دستور کار قرار دارد و شبکه مربیان این مجموعه با حضور 30 مربی نسبت به اعزام نیرو به دانشگاه فرهنگیان و برگزاری طرح حکمت مطهر اقدام کرده است.

حسین عبادتی با اشاره به برنامه های علمی اتحادیه گفت: ارائه مشاوره به مدارس، راه اندازی دوره های آمادگی برای المپیادها، اعزام مبلغ به مدارس، توزیع نرم افزار بیرق، نصب پرچم هیات انصارالمهدی(عج) در تمام مدارس و برگزاری مراسم زیارت عاشورا از دیگر برنامه های اتحادیه در مدارس است.

وی در پایان به برگزاری 40 یادواره شهدا در مدارس و تکمیل 120 دفترچه سرگذشت پژوهی در مدارس اشاره کرد و گفت: 430 شهید دانش آموز در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز