خبرگزاری کار ایران

سردار مرتضوی خبر داد:

برگزاری نخستین کنگره استانی 3 هزار شهید خراسان‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۸۱

فرمانده‌سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی از برگزاری نخستین کنگره استانی 3 هزار شهید استان خراسان‌ شمالی در مهرماه سال‌آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، سردار حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی، در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره استانی 3 هزار شهید خراسان‌شمالی تاکید کرد: برگزاری یادواره‌ها و بیان ایثارگری‌ها و دلیری‌های شهدا، سبب عبرت دوستان و دشمنان انقلاب‌اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه 3 هزار شهید خراسان شمالی در مهرماه سال 95 افزود: تاکنون بیش از 300 یادواره شهدا در استان و در سطوح مختلف برگزار شده و تا مهرماه سال‌آینده برگزاری 300 یادواره دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

دبیر نخستین اجلاسیه شهدای خراسان‌شمالی بیان کرد: 19 کمیته مانند اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، تحقیق و پژوهش، فنی رایانه و رسانه، جمع‌آوری تالیف و تدوین، فرهنگی هنری، خواهران، ایثارگران، ورزشی، پشتیبانی و استقبال و پشتیبانی در زیر مجموعه برگزاری اجلاسیه در استان تشکیل شده است.

سیدعلی اکبر پرویزی، رئیس اجلاسیه 3 هزار شهید خراسان‌شمالی هم برپایی یادواره و کنگره‌شهدا را کار اعتقادی و دلی دانست و افزود: هر دستگاه اجرایی، بازاریان و اقشار مختلف می‌توانند در برگزاری اجلاسیه حضور یابند و به خصوص باید از کمک و نظرات خانواده و فرزندان‌شهدا در برگزاری بهتر اجلاسیه استفاده کرد.

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه باید از ایده‌ها و نظرات موثر افراد صاحب‌نظر در برگزاری مناسب کنگره استفاده کرد، گفت: نباید دستگاه‌های متولی را در برگزاری خوب مراسم فراهم کنیم.

محمدرحیم نوروزیان، معاون‌سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: برگزاری اجلاسیه باید منجر به ایجاد شرایطی شود که در سال‌های آینده از برکات آن بهره‌مند شویم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه متجلی کنیم.

این گزارش حاکی است تاکنون 14 استان کشور اجلاسیه شهدایشان را برگزار کرده‌اند و تا پایان امسال هم، 3 استان دیگر اجلاسیه خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز