خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

همایش صبحگاهی در آبفا اصفهان برگزار شد

همایش صبحگاهی به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور مدیران و کارکنان شرکت های تابع وزارت نیرو در در سالن باران آبفا استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امینی رئیس هیئت ورزش صنعت آب و برق اصفهان، گفت: اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به دلیل اهمیت مقوله تربیت‌بدنی و ورزش در زندگی روزمره بر لزوم و توسعه آن در بین آحاد مردم تأکید بسیار دارد.

وی بر اهمیت پرداختن به امر ورزش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پرداختن به ورزش آن هم به‌صورت همگانی اثرات قابل‌توجهی در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد بنابراین شرکت آبفا استان اصفهان اشاعه و توسعه ورزش را در ساعات کاری مدنظر قرار داده است.

رئیس هیئت ورزش صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت: دین مبین اسلام به ورزش و ورزشکار به دید احترام می‌نگرد زیرا ورزش کردن انسان را در رسیدن به کمال یاری می‌کند و اسلام هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می‌کند ارج می‌نهد.

امینی بیان داشت: ورزش از مسائل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می‌آید چراکه سلامت جسم و روان را دربر دارد و مسلماً کارکنان با انجام تمرینات ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط سازمانی که بهره‌وری را به دنبال دارند منجر به پیشگیری از بیماری‌ها در رسیدن به بالاترین سطح سلامتی و بازدهی در انجام کارها می‌شود.

این همایش صبحگاهی با همراهی احمدی مربی تیم ملی دومیدانی کشور برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۴۴۵۲