خبرگزاری کار ایران

در نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری

شهردار کاشان به عنوان شهردار برگزیده کشور انتخاب شد

شهردار کاشان در رویداد نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری به عنوان شهردار برگزیده کشور معرفی و با اعطای لوحی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مدیر  مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: سید محمد ناظم رضوی در این رویداد به‌عنوان شهردار برگزیده کشور انتخاب شد.

محمدعلی فرجی، تصریح کرد: عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در لوح یادبود اهدایی ضمن مراتب قدردانی از شهردار کاشان برای تلاش صادقانه و ارزشمند وی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان سربلندی و پیروزی شهردار را در نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت را از خداوند منان خواستارشده است.

وی گفت: افراد برگزیده در این رویداد با گزینش شش معیار زمینه گرایی، مشارکت طلبی، فرآیند گرایی، اثرگذاری، رضایت‌مندی و نوآوری برای بررسی اقدامات انجام‌شده در چارچوب روشن برای اقدامات بازآفرینی شهری انتخاب شدند.

فرجی ادامه داد: نحوه گزینش و معرفی نمونه‌های موفق و تجارب برتر بهسازی و بازآفرینی شهری از دیگر دلایل انتخاب شهرداران برگزیده است.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان تصریح کرد:برگزیدن عبارت بازآفرینی شهری به نشان شکوفایی دوباره شهر می‌تواند نویدبخش ارتقای کیفیت زندگی شهری شهروندان شود.

لازم به ذکر است نخستین جایزه ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری در حوزه‌های شهرداران تقدیری٬ تقدیر شوندگان ویژه و برگزیدگان مسابقات نقاشی و عکاسی در روز پنج‌شنبه 23 مهرماه در تهران برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۴۴۰۹