خبرگزاری کار ایران

تندورهای اصولگرا پشت سر مخالفان برجام مخفی شده‌اند

ابراهیم اصغر زاده فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تندورهای اصولگرا پشت‌سر مخالفان برجام مخفی شده‌اند و سعی می‎کنند، کام مردم را تلخ کنند.

به گزارش خبرنگارایلنا از خراسان جنوبی، ابراهیم اصغرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گفت: غیر از گروهک داعش و القائده که خشونت را تزریق می‌کنند دولت‌های وابسته در منطقه همیشه در چشم مردم به عنوان منشأ بی‌عدالتی و ظلم معرفی شده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به عملکرد دولت احمدی‌نژاد، تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد بلایی سر این مملکت آورد که ته آن به این رسیدیم که افرادی در شهر‌ها و روستا‌ها از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند نه تنها از اسلام و انقلاب بویی نبردند بلکه معتقد بودند با زورگویی و انحصار‌طلبی می‌توانند مردم را مسلمان کنند و به بهشت برسند.

اصغرزاده با اشاره به انتخابات سال ۹۲، گفت: انتخاب روحانی در سال ۹۲ ساده‌ترین و مسالمت‌آمیز‌ترین واکنشی بود که مردم ایران نسبت به تندور‌ها انجام دادند.

وی، بهبودی رابطه جامعه ایرانی با دنیا را حاصل تلاش‌های دولت روحانی و دستگاه دیپلماسی او دانست و گفت: روحانی درصدد است تا به دنیا نشان دهد که ایران و انقلاب ایران، انقلابی سازگار با جامعه جهانی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: تندورهای اصولگرا پشت‌سر مخالفان برجام مخفی شده‌اند و سعی می‎کنند، کام مردم را تلخ کنند.

اصغرزاده اظهارکرد: در طول انقلاب، دفاع از کشور، دوره اصلاحات و دولت روحانی شهر بیرجند نشان داد مردم آن سرزنده هستند و از تغییرات مسالمت آمیز در کشور دفاع می‌کنند که متاسفانه این اتفاق در سطح ملی کمتر دیده شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲ مقام معظم رهبری فرمودند «حتی افرادی که نظام را قبول ندارند در این انتخابات شرکت کنند» و این حاکی از آن است که ایشان معتقدند مخالفی که نظام را قبول ندارد اگر در انتخابات شرکت کند به نوعی حق آن به رسمیت شناخته می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم افزود: اگر دولت روحانی به وظیفه اصلی خود که‌‌ همان ایجاد شرایطی برای آزادی مشارکت مردم است عمل کند انتخابات سالم‌تر، فراگیر‌تر و آزادتری برگزار می‌شود و در این شرایط اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان در فضای برابر به رقابت جوانمردانه می‌پردازند.

اصغرزاده تصریح کرد: اگر این شرایط فراهم شود اصلاح‌طلبان با توجه به عملکرد ضعیفی که نیروهای تندور در این ایام داشتند و با توجه به بلایی که دولت احمدی‌نژاد بر سر مردم آورده اکثریت مجلس را اصلاح‌طلبان در اختیارمی‌گیرند و اگر هم اکثریت مجلس را تشکیل ندهند، در آینده و تصمیم‌گیری مجلس نقش بسزایی را خواهند داشت.

وی با اشاره به برجام اظهار داشت: گام‌های زیادی برداشته شده و برجام از نظر مجلس تأیید شده و تمامی فعالیت‌ها به تصویب مجلس رسید که امیدواریم در آینده نزدیک مسائل و مشکلات برطرف شود.

کد خبر : ۳۱۲۵۱۰