خبرگزاری کار ایران

پنج بازنشسته نمونه تامین اجتماعی خراسان شمالی تجلیل شدند

در آستانه گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و مستمری‌بگیران، از پنج بازنشسته و همسر بازمانده نمونه تامین اجتماعی خراسان شمالی در مراسمی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، سید احمد سیدی، مدیرکل تامین اجتماعی استان در آیین گرامیداشت روزخانواده و تکریم از بازنشستگان و مستمری‌بگیران، همسران بازمانده و از کارافتادگان تامین اجتماعی کار و فعالیت سازمان تامین اجتماعی و مجموعه دستگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای جامعه بازنشستگان، مستمری بگیران، بازماندگان و کارافتادگان را یک نوع عبادت دانست.

وی اظهار داشت: حال در چنین روزی سخن گفتن از تلاش‌های سالیان بانشستگان که پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام پایه‌های اقتصادی، توانمندی‌های صنعتی و انسجام نظام اداری کشور بودند آسان نیست چراکه ارج نهادن به تلاش این عزیزان یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار ما دراین آیین از پنج بازنشسته و خانواده بازمانده نمونه تامین اجتماعی استان به ترتیب مجید ساجدی، خلیل کوثری‌پور و احمدپارسا به عنوان بازنشسته نمونه و گلثومه صفدری و ایران نیستانی به عنوان همسر بازمانده تامین اجتماعی تجلیل و قدردانی شد.

همچنین دراین مراسم از خانواده معزز شهدا، روسای کانون بازنشستگان استان و شهرستان‌ها و اعضای هئیت مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر : ۳۱۱۶۷۶