خبرگزاری کار ایران

قتل دختر 30 ساله لاهیجانی توسط خواستگارش

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از قتل یک دختر 30 ساله توسط خواستگارش خبر داد و گفت: قاتل پس از این اقدام خودکشی کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در ساعت 21:14 شب گذشته مبنی بر تیراندازی و فوت زن و مردی در داخل یک خودرو، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در محل با جنازه غرق در خون زن و مردی در داخل خودرو پراید مواجه شده و دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زن و یک دستگاه خودرو سانتافه بدون سرنشین نیز در محل کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این دختر و پسر به ترتیب 30 و 32 ساله هستند، ادامه داد: به نظر می رسد که این جوان 32 ساله پس از شلیک به پای مقتوله و سپس به سر وی، در داخل همان خودرو  به سرخود نیز شلیک و خودکشی کرده است.

سرهنگ قاسمی با اعلام به اینکه در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شده که قاتل خواستگار مقتوله بوده، اظهار کرد: شاهدان عینی نیز به طور ضمنی قتل دختر توسط این مرد 32 ساله و سپس خودکشی وی را تایید کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به این که تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد، از شهروندان خواست به شایعات غیرموثق منتشر شده در بعضی از پایگاه‌های خبری توجه نکرده و این را بدانند که پلیس تنها منبع اعلام اخبار جنایی و انتظامی است.

کد خبر : ۳۱۱۱۵۷