خبرگزاری کار ایران

پایانه حمل‌و نقل درون شهری کاشان از میدان پانزده خرداد جمع می‌شود

شهردار کاشان از انتقال پایانه حمل و نقل درون شهری کاشان به انتهای خیابان طالقانی خبر داد و گفت: افزایش وسائط نقلیه و کم عرض بودن خیابان‌های مرکزی شهر باعث بوجود آمدن مشکل سنگینی ترافیک درساعات پر تردد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان ناظم رضوی تصریح کرد: افزایش پهنای خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و سهل الوصول شدن دسترسی به نقاط مختلف شهری از جمله اهداف انتقال پایانه حمل و نقل درون شهری کاشان از میدان پانزده خداد به انتهای خیابان طالقانی و حاشیه میدان شهید زجاجی بوده است.

وی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین را باعث کاهش آلودگی هوا و اتلاف وقت شهروندان دانست و اظهار داشت: بی‌شک افزایش تقاضای شهروندان و استقبال از وسائط نقلیه عمومی باعث افزایش تعداد ناوگان و تعریف ایسگاه‌ها و مسیر‌های جدید خواهد شد.

شهردار دیار نخستین‌های جهان از دیگر اقدامات شهرداری کاشان به توافق با مسئولین آزادراه امیرکبیر اشاره کرد و افزود: حدفاصل دو عوارضی کاشان مجز به سیستم روشنایی خواهد شد و سرویس‌های بهداشتی دو نقطه توسط شهرداری کاشان احداث و تجهیز خواهد شد.

وی در خصوص حذف دکل‌های فشار قوی برق در مناطق مسکونی گفت: جابجایی دکل‌های برق فشار قوی نیازمند هزینه بالایی است که از عهده شهرداری کاشان خارج است و نیاز به ورود دستگاه‌های ذیربط به این مساله است.

کد خبر : ۳۰۶۸۴۴