خبرگزاری کار ایران

در ورزشگاه حیدریان قم صورت گرفت؛

تساوی یاسین‌پیشرو قم و آذرخش هرمزگان در لیگ برتر فوتسال

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۹۸

از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با تساوی برابر آذرخش بندرعباس در یک بازی خانگی، متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در آخرین بازی از هفته نهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز و از ساعت 17:00، دو تیم فوتسال یاسین پیشرو قم و آذرخش هرمزگان، در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که نتیجه نهایی آن تساوی 3 بر 3 دو تیم بود.

یاسین پیشرو قم در این بازی که از حضور علیرضا وفایی و مسعود ایازی محروم بود، ابتدا با یک گل فرهاد فلامرزی از حریف هرمزگانی خود پیش افتاد اما در همان نیمه نخست گل تساوی را نیز دریافت کرد تا هر دو تیم با نتیجه 1 بر 1 به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم این بازی باز هم این نماینده قم بود که با گل محمد کوهستانی از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه 2 گل نماینده هرمزگان نتیجه بازی را 3 بر 2 به سودش تغییر داد اما در ادامه با حملات پی در پی تیم فوتسال یاسین پیشرو، ناصر اطمینان بازیکن این تیم با یک گل استثنایی بازی را به تساوی کشاند تا خیال هوادارن این تیم آسوده شود.

در دقایق باقی مانده این دیدار، گر چه دو تیم حملات زیادی روی دروازه های یکدیگر داشتند، اما این حملات بی ثمر بود تا این که این بازی با همان نتیجه 3 بر 3 و تقسیم امتیازات میان دو تیم به پایان برسد.

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم که از سه هفته پیش تا کنون در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، بردی نداشته، با کسب این تساوی، در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز