خبرگزاری کار ایران

تابلوهای تبلیغات شهری در البرز پلاک‌دار می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز، از نظارت و تائید محتوایی تابلوهای تبلیغات شهری استان توسط اداره متبوعش خبر داد.

 به گزارش ایلنا در کرج، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سیدموسی حسینی کاشانی با اشاره به اینکه نخستین بحث شورای فرهنگ عمومی استان البرز ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی بوده است، اظهار کرد: طبق قانون، تبلیغات شهری باید توسط کانون‎های آگهی تبلیغات صورت گیرد.

حسینی کاشانی با بیان اینکه محتوای تابلوهای تبلیغات شهری باید به تائید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برسد در غیر این صورت اجازه نصب تبلیغات بر روی این دسته از تابلوها وجود ندارد، افزود: مقرر شده این مهم در شورای فرهنگ عمومی و کمیته ساماندهی تبلیغات استان بررسی و پیگیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر اینکه در نظر داریم همه تابلوهای تبلیغات شهری پلاک دار شوند تا نظارت بر روی آنها راحت‌تر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این مهم پیگیری شده اما متاسفانه تا کنون به نتیجه کامل و مطلوبی نرسیده است.

حسینی کاشانی با بیان اینکه باید نسبت به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشت چرا که از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است، تصریح کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهری نیازمند عظم استانی است و این مهم با همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه عملی می‌شود.

کد خبر : ۲۸۳۹۷۷