خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبر داد:

کمیته بانوان مبارزه با مواد مخدر در کرمانشاه تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۴۱

فرماندار کرمانشاه گفت: کمیته بانوان مبارزه با مواد مخدر به عنوان راهکاری مناسب برای مقابله با اعتیاد در استان کرمانشاه تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل الله رنجبر ظهر چهارشنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر بانوان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، این زنان جامعه‌ای هستند که تاثیر آن‌ها بر کل جامعه مشهود است، لذا برنامه‌ریزی در راستای مبارزه با مواد مخدر از طریق این قشر می‌تواند اثرات موثری در جامعه داشته باشد.

فرماندار کرمانشاه افزود: اعتیاد یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی است که می‌تواند زنان و مردان جامعه را در معرض آسیب قرار دهد و از این طریق مشکلات زیادی را در جامعه بوجود آورد.

رنجبر افزود: اعتیاد به مواد مخدر راهکاری است که دشمنان از آن برای آلوده کردن جوانان بهره گرفته‌اند و در تلاشند تا از این طریق به نظام ضربه بزنند.

وی رهایی از دام اعتیاد را نیازمند ارتقای سطح آگاهی‌ عمومی جامعه دانست و گفت: تنها با آگاهی رسانی می‌توان از این آسیب اجتماعی خطرناک مصون ماند.

رنجبر با بیان اینکه اعتیاد به عنوان یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی می‌تواند هم مردان و هم زنان را درگیر کند، مهمترین رویکرد در مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کردن آن دانست و گفت: برای مقابله با این بلای خانمانسوز مصمم هستیم با تمام توان به مبارزه با مواد مخدر برخیزیم.

وی از تشکیل کمیته بانوان مبارزه با مواد مخدر به عنوان راهکاری مناسب برای مقابله با اعتیاد در استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: در این راستا  برنامه هایی برای تعمیم مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر درسطح جامعه و در بین اقشار مختلف اجتماع داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز