خبرگزاری کار ایران

۲۱ اسفند جاری برگزار می شود؛

کارگاه تخصصی عکاسی مستند اجتماعی در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۱۹

کارگاه یکروزه تخصصی عکاسی با موضوع مستند اجتماعی در تاریخ 21 اسفند ماه جاری با حضور«محمد گلچین» در لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کارگاه تخصصی یکروزه عکاسی با موضوع مستند اجتماعی با حضور «محمد گلچین» عکاس مطرح کشور در لاهیجان برگزار می شود.

این کارگاه در تاریخ 21 اسفند جاری برپا می شود.

کلیه عکاسان و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام برای حضور در کارگاه مذکور از طریق شماره تلفن 42341519 با دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان تماس بگیرند.

همچنین افراد با حضوردر دفتر انجمن عکاسان لاهیجان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان می توانند برای شرکت در کارگاه عکاسی مستند اجتماعی نام نویسی کنند.

به گزارش ایلنا، محمد گلچین از عکاسان مطرح بین المللی است که عکاسی را از سال 72 آغاز کرده و به عکاسی در ژانر مستند علاقمند است اما همچنان از ثبت لحظات زیبا در طبیعت و زندگی روزمره مردم لذت می برد.

وی هم اکنون علاوه بر کار عکاسی به عنوان مدرس در انجمن سینمای جوان مشغول به کار است.

مدال طلای آسیایی 2012، مدال طلای رومانی 2012، جایزه اول در بخش آزاد قطر 2011، کسب مدال نقره در مسابقات UPI مقدونیه در سال 2012، مدال برنز فیاپ در ترکیه سال 2010 و... بخشی از افتخارات حوزه عکاسی گلچین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز