خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در مرودشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۳۷

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بلوار "قدس" این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرشید زینلی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه‌زنی در بلوار قدس مرودشت، بلافاصله ماموران کلانتری 12 بعثت برای بررسی موضوع به محل اعزام و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند حدود 10 نفر به علت اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از آنها با سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل یکی از منازعین نموده که تعداد 7 پوکه تیر ساچمه زنی نیز توسط مامورین در محل کشف شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در این درگیری 2 نفر از ناحیه سر با سنگ وچوب مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند، تصریح کرد: ماموران انتظامی اقدامات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند 6 نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کنند.

زینلی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد که مشکلات خود را از راه قانونی و با گفتگو حل کنند تا دیگر شاهد بروز چنین درگیری‌هایی در سطح شهر نباشیم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس شهرستان مرودشت با قاطعیت کامل با مخلین نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز