خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبرداد؛

دستگیری سارق تحت تعقیب ۷ استان در نی ریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۲۸

کشف ۳۱۲ گرم طلا و مقداری سکه، شمش و دلار مسروقه

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از خودرو سارقی که در کرمان اقدام به سرقت منزل کرده بود 312 گرم طلا و تعدادی سکه، شمش و دلار مسروقه کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار یوسف ملک‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران انتظامی شهرستان نی‌‎ریز حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری کوئیک حامل راننده و همسرش مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین دچار استرس و اظهارات ضد و نقیض داشتند، افزود: ماموران انتظامی به افراد مشکوک و با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از سواری کوئیک کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف سرنشین، 312 گرم طلا، 16 عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، 220 دلار و مقداری شمش (طلای آب شده) کشف شد.

ملک‌زاده خاطر نشان کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که راننده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌باشد که با همدستی 2 نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به 3 فقره سرقت منزل کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم از سارقان بسیار حرفه‌ای می‌باشد که تحت تعقیب پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز، اصفهان، یزد و کرمان نیز می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال گران قیمت مثل طلا و پول زیاد در منزل و ضعیف بودن حفاظت فیزیکی ساختمان و آپارتمان‌ها و عدم بکارگیری نگهبان، دوربین با کیفیت، آژیر خطر، نرده فلزی و ... از دلائل عمده افزایش سرقت‌ها می باشد که می‌طلبد شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز