خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، شورای اسلامی فردیس:

سهم سرانه ۲۵ درصدی بهای خدمات برای اراضی زیر ۵۰۰ متر کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۲۵

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی فردیس خواستار کاهش سهم سرانه ۲۵ درصدی بهای خدمات برای اراضی زیر ۵۰۰ متر شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی رشیدی با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید لوایح را در راستای صیانت از حقوق شهروندان و برقراری عدالت تنظیم کنیم، اظهار کرد: شهرداری فردیس باید در لوایح ارسالی به شورا بسته های تشویقی برای سازندگان برای اخذ جواز ساختمانی و سند داشته باشد.

رشیدی با بیان این مطلب که باید سهم سرانه ۲۵ درصدی بهای خدمات برای اراضی زیر ۵۰۰ متر کاهش پیدا کند، اضافه کرد: سهم سرانه ۲۵درصدی بهای خدمات برای این اراضی باید به ۱۰درصد و یا در صورت تایید اراضی زیر ۵۰۰ متر معاف از پرداخت سهم سرانه باشند.

وی پرداخت سهم ۲۵ درصد بهای خدمات برای اراضی زیر ۵۰۰ متر را ناعادلانه خواند و تصریح کرد: برای املاکی که در بافت فرسوده قرار دارد به دلیل عدم پرداخت بهای عوارض صدور پروانه ، دریافت سهم سرانه منطقی است؛ ولی سازندگانی که اراضی آنها در بافت فرسوه قرار ندارد متحمل هزینه بسیار بالایی می شوند که منطقی نیست.

رشیدی در پایان گفت: لایحه کاهش پرداخت مبلغ سهم سرانه های ۲۵ درصدی خدمات برای املاک شامل ماده ۱۴۷ در در دستور کار کمیسیون عمران، شهرسازی و املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز