خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان:

دستگاه های اجرایی جدول زمان بندی برای اجرای پروژه ها تهیه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۸۰

شهید رییسی در حل مشکلات مزمن شده در فارس با جدیت ورود کرد

استاندار فارس گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان به همراه امام جمعه شیراز، دستگاه قضایی استان، ۱۸ نماینده استان در مجلس و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی هم قسم شده‌ایم که تا پایان چهار سال فعالیت مجلس دوازدهم ۷۰ پروژه شاخص را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه امروز شنبه 5 خردادماه در جلسه شورای اداری استان، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا شهید آیت الله رییسی و همراهان وی افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی می‌خواهیم که جدول زمان بندی برای اجرای این پروژه ها را تهیه کنند.

وی ادامه داد: بحث مسکن، اشتغال، تولید، معیشت، ارتقای بهره وری بخش کشاورزی، بحث تورم و گرانی، ساماندهی اتباع بیگانه و حجاب از جمله مسائل مهمی است که باید با جدیت از سوی مدیران و مسئولان استان دنبال شود.

ایمانیه افزود: مدیران استان نیز باید از فرصت پیش آمده برای خدمت نهایت استفاده را ببرند، مسائل مزمن شده حوزه مدیریت خود را حل کنند و به ویژه بکوشند که مصوبات سفرهای اول و دوم رییس جمهور به استان به سرعت عملیاتی شود.

استاندار فارس  در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مدیران و مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام، دنباله رو مکتب رئیس جمهور مردمی و شهید آیت الله رئیسی یعنی خدمت صادقانه و از سر اخلاص باشند.

ایمانیه ادامه داد: در حالی که بسیاری سعی کردند ایشان را وارد حاشیه کنند اما معتقد بود که وقت خدمت به مردم بسیار مغتنم و با ارزش است و نباید وارد حاشیه ها شد.

وی ادامه داد: صادق الوعد بودن، خستگی ناپذیری، اخلاص، احترام به بزرگان و پیشکسوتان، توجه به کسانی که در پشت صحنه کارها و موفقیت ها تلاش می کردند و توجه به خانواده از دیگر صفات شهید رییسی بود.

ایمانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، باید تلاش کنیم که مردم در انتخاب رییس جمهور بعدی به وجود چنین صفات و ویژگی هایی در او توجه کنند.

استاندار فارس گفت: شهید رییسی در بحث حل برخی مشکلات مزمن شده در استان با جدیت ورود کرد و معتقد بود که از کنار چاله ها بدون چاره اندیشی نمی گذریم.

دستگاه قضایی استان در کنار دستگاه های اجرایی استان خواهد بود

رئیس کل دادگستری فارس هم در این جلسه گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان در مسیر خدمت به مردم در کنار دستگاه های اجرایی استان خواهد بود و همه تلاش خود را خواهیم کرد که راه را برای حل مشکلات مردم هموارتر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود:شهید آیت الله رییسی، رییس جمهوری مردمی و مردمدار بود که در راه خدمت شب و روز نمی شناخت.

وی ادامه داد: در انتخابات آتی مردم به فردی رای دهند که ادامه دهنده راه شهید رییسی که همواره در مسیر خدمت گام بر می داشت باشد.

 پروژه خط آهن اقلید – یزد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز با تسلیت شهادت شهیدان خدمت به ویژه آیت الله رییسی گفت: در راستای خدمت به مردم، طی هفته جاری شاهد افتتاح پروژه خط آهن اقلید – یزد با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم بود.

محمود رضایی کوچی افزود:  این پروژه ریلی یکی از پروژه های تاثیرگذار کشور است و برای توسعه استان نیز بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: تعیین تکلیف بزرگترین پروژه ریلی کشور یعنی راه آهن شیراز - بوشهر با ۴۵۰ کیلومتر طول از دیگر اقداماتی است که با جدیت دنبال خواهد شد و این پروژه هم اینک توسط پیمانکاران در حال اجرا است و با توجه به وعده دولت شهید رییسی و حمایت های مالی صورت گرفته، در کوتاه ترین زمان ممکن آماده بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: نهضت ملی مسکن از دیگر طرح های مهمی بود که همواره از سوی شهید آیت الله رییسی مورد تاکید قرار گرفت و در استان فارس نیز حدود ۲۰۰ هزار واحد باید ساخته شود که انتظار می رود فرمانداران و سایر عوامل دخیل در اجرای این طرح، با کوشش و تلاش بیشتر کمک کنند که این طرح به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: شهید رییسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و در این راه نیز به شهادت رسید و ما نیز وظیفه داریم در ادامه همان مسیر برای به نتیجه رسیدن و تکمیل پروژه‌های عمرانی تلاش و کوشش خود را چند برابر کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز