خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

شهروندان قزوینی از اتراق کردن در حاشیه رودخانه پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۸۳

ادامه بارندگی تا هفته آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: بارندگی، رگبار و رعد و برق تا یکشنبه هفته آینده در سطح این استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی آخوندی با اعلام این خبر گفت: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، با گذر امواج تراز میانی جو که حاصل از سامانه بارشی خواهد بود تا یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات، به ویژه بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین تاکید کرد: وضعیت جوی برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به گونه ای است که بارش ها در برخی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار باشد، لذا آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

آخوندی ادامه داد: توصیه می کنیم شهروندان و مسافران طی این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها پرهیز کرده و از انجام هرگونه کار و فعالیت در فضای باز، به ویژه در اماکن و مناطق مرتفع پرهیز کنند.

به گفته این او، از دوشنبه هفته آینده وضعیت جوی استان پایدار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با هفت و قزوین با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه هوای مرکز استان طی این مدت نیز ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز