خبرگزاری کار ایران

استقرار ۳۰۰ تیم‌ امدادی در استان اصفهان‌

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۲۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار و آماده باش ۳۰۰ تیم امدادی در این استان تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار داشت: با توجه به سامانه ناپایدار جوی حاکم بر استان اصفهان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی این دیار آمادگی هرچه بیشتر مراکز خدماتی و امدادی با محوریت فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به حضور روز گذشته بسیاری از اصفهانی‌ها در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور در تهران و تشییع پیکر امروز یکی از شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه در شهرستان نجف آباد حضور و ارائه خدمات عوامل امدادی الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: سامانه جوی کنونی استان بیشتر سبب تندبادهای لحظه‌ای و وزش باد شدید در مناطق مختلف و خیزش کانون‌های گرد و غبار و رگبار و رعد و برق و کاهش دید در جاده‌ها می‌شود، لذا رعایت نکات ایمنی و به حداقل رساندن ترددها در مسیرهای شرق و شمال استان را توصیه می‌کنیم.

شیشه فروش اضافه کرد: به عشایر حاضر در استان نیز توصیه شده است در دامنه کوه‌ها و همچنین حوالی رودخانه‌های فصلی تجمع نکنند تا کمترین خطر متوجه آنان باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روند افزایش دمای هوا در خرداد به صورت تدریجی و مطابق معمول خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز