خبرگزاری کار ایران

مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۹۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: همه مدارس استان در تمامی مقاطع از روز سه شنبه اول خردادماه تا روز پنج شنبه سوم خرداد ماه تعطیل است.

به گزارش ایلنا، سید امیر شوشتری دوشنبه شب با اعلام این خبر ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی، عالم و مجاهد آیت الله رییسی و همراهان گرانقدر ایشان افزود: به این ترتیب طبق اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای عزیز خدمت، تمامی امتحانات دانش‌آموزان تا پایان هفته جاری لغو شده است.

وی بیان کرد: همه امتحانات در روزهای سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ تا پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه‌های لغو و کلیه مدارس مراکز علمی آموزش و پرورش تعطیل است.

وی تاکید کرد: تقویم جدید آزمون‌های مدارس متعاقباً اعلام می شود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزان کشور می‌شود.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز